Støt Julle Racing Støtteforening, hver gang du tanker

 Vi har indgået en sponsoraftale med OK, så du kan støtte Julle Racing Støtteforening, hver gang du tanker. Og vigtigst af alt, det koster dig ikke ekstra at støtte vores forening – OK betaler hele beløbet.

 Du støtter Julle Racing med 5 øre/liter – uanset om du bestiller et OK Kort eller betaler med OK-appen. Når nye kunder har tanket 500 liter indenfor et år, får Julle Racing en ekstra bonus på 200 kr.

 Bestil et OK Kort på www.ok.dk/lokalsporten. Hvis du vælger at tanke med OK-appen, så finder du den i App Store eller Google Play.

 Har du allerede et OK Kort? Så ring til OK på 70 10 20 33 og fortæl dem, at du gerne vil støtte Julle Racing Støtteforening nu. Og så sørger de for at ændre det.

 Støt ekstra med OK Mobil og OK El

Har du et OK Kort kan du fordoble støtten til vores forening. Vælg en af OK’s Mobil-pakker, så støtter du vores forening med ekstra 5 øre pr. liter, du tanker. Du kan se alle OK’s mobilpakker på www.ok.dk/mobil

 Du kan også fordoble støtten, hvis du vælger at få el fra OK. Så støtter du med 5 øre ekstra pr. liter, hver gang du tanker. Det er nemt og hurtigt at skifte elselskab. Bare ring til OK på 70 10 20 33, så sørger de for det hele.

 Vil du vide mere? Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kevin Juhl Pedersen på 22613871 eller Kevin@julle-racing.dk.

 

 

 

 

 

Rally

Endnu en podieplads til Taylor.
 
3. Plads ved anden afd. af Yokohama mesterskabet
 
 
Fantastisk 2. plads i første rally sprint.
 
Det blev en rigtig sjov og hyggelig oplevelse at deltage ved rallysprintet i Kongesbro, selv med et lille uheld på prøve 2 lykkes det teamet at vinde en 2. plads.
 
Taylor godkendt til Rally...
 
Efter en flot ombygning er Suzukien nu klar til at komme ud og køre de første rally test.
 
Så må vi se hvor meget tid der bliver til det i 2023.
 
 
 
Finalen sluttede desværre før tid....
 
Efter hurtigste tid i første heat runde og anden hurtigste tid i de næste tre runder var Julle klar til finalen fra foreste start række. Starten gik godt, men efter to omgange på anden pladsen knækkede der en bære arm på bilen og Julle måtte trække sig fra løbet.
Det var ikke lige det der var lagt op til, men vi fik vist at farten er der, og at banen passer godt til Taylor.
 
Vi vil gerne takke alle som mødte op til løbet og tak til EMSA for et flot løb...
 
 
Finale om DM på Korskroen.
 
Taylor er ved at blivet gjordt klar til det store løb den 28/29-9 på hjemmebane.
 
Glæd jer, hun bliver lækker... :-)
 
 
 
 
Nordic Rallycross...
 
Efter en god start på løbet blev vi klar til semifinalen, men en kæmpe regnbyge gjorde at vi skulle skifte til regn dæk, og under dette skift opdager vi en fejl på den ene støddæmper som gør at den skal skiftes. Det når vi desværre ikke og løbet slutter før det for alvor kom i gang. Det var en stor skuffelse, da vi følte vi havde god fart i bilen....
 
 
Teamet er klar til det største Rallycross løb i Danmark.
 
Turen går den 18/19-8 til Nysum til NEZ / Rallycros X Nordic hvor vi håber på lidt mere held i teamet.
 
 
DM 4.
 
Teamet så meget frem til motorsportsfestivaalen på  Ørnedalsbanen i Sæby, hvor vi i sidste sæson hjemkørte en sejr. Fredag skulle de 2. første heatrunder køres og det gik godt med 4. hurtigste tid i klassen i begge runder.
Lørdag morgen vågende vi op til en dag med regn, det skulle vise sig at det ville give flere problemer end vi kunne forestille os. Efter starten i 3. heatrunde kommer jeg ud lige bag ved en BMW som sender to store stråler mudder på fronruden og alt bliver sort, det viser sig at sikringen til mine viskere er sprunget og jeg må kæmpe mig i mål med udsigt ud gennem sideruden. Teamet får fixet problemt som viste at også ledningerne var smeltet rundt om kontakten til viskerne. Vejret blev kun værere og flere kørere valgte at melde fra resten af dagen. Banen havde store huller og regnen væltede ned. Vi kørte ud til næste heat men efter første sving var det galt igen, jeg måtte lade mig falde tilbage for at kunne se noget som helst, da viskerne igen var gået i stå. Det viste sig at være visker armen der var knæket. Der blev boltet en ny sammen og vi fik kørt en semifinale som var meget hård ved undervogen på Taylor. Det gav en plads bagest i finalen. Der fik jeg kørt mig op på en 4. plads. som må siges at være et godt resultat efter en meget lang og svær dag. 
 
 
 
 
DM 3.
 
Løbet i Nysum startede på den værste mulige måde. I tillægsreglerne stod at der skulle køres 4 omgange i indledende heats og efter en god start vælger jeg at ville køre i joke på sidste omgang. Det viser sig så at man har besluttet at start loppet skal tælle som en omgang og at vi så kun skal køre "3,5 omgang".
Det gør at jeg får 30 sek. tid straf for ikke at nå at køre i joker. Derefter var det en lang kamp for at nå med i finalen. Efter 3. indledende runde tales der frem og tilbage om der skulle køres semifinaler og jeg gik derfor til løbslederen og spurgte. Han besluttede at det skulle der da der havde været 10 deltager tilmeldt i klassen. Det gav nyt håb om point og 4. heat runde blev kørt sikker i hus så bilen var klar til semifinalen. Da opstillingen til finaler blev ophængt i depotet kunne vi konstetere at nogen have ændret beslutningen om semifinaler. Der skulle nu 20 min senere ikke køres semifinaler aligevel. Efter henvendelse til løbslederen fik vi beskeden om at de ikke ville tale med os kørere om problemet. Der sluttede vores weekend på Nysumbanen.
 
  
DM 2.
 
Det blev en meget svær weekend hvor vi ikke kunne finde fart i bilen, så måtte starte bagerst i finalen. Efter lidt skuberi på vej til første sving, bliver jeg nød til at tage joker sporet på første omgang. Jeg kommer ud som 3.er men laver en kæmpe kørefejl som er lige ved at sætte billen i volden. Det ender derfor med en samlet 5. plads.
 
God og skidt weekend.....
 
Lørdagen på Nisseringen gik rigtig godt med 3. hurtigste tid i både 1. og 2. heat runde, så der blev set frem til et godt resultat søndag aften.
Sådan skulle det dog ikke går i 3. heat runde bliver Taylor påkørt bagfra og spinder rundt, hvorefter hun bliver skuppet væk med endnu en påkørsel.
Det kostede en bukket bagbro og en knækket støddæmper som med hjælp fra Jan Væsel, Michal Buch og flere, blev nødtørstig fixet.
Derefter var det et spørgsmål om overlevelse i 4 heat runde og i finalen som endte med en samlet 5. plads.
 
Vi håber på mere fair race, når vi stiller til start på løvelbanen ved Viborg den 12/5-2017....
 
 
DM 1 På Nisseringen
 
Så er Taylor tilmeldt til første DM afdeling, og vi ser i hele teamet frem til en god sæson.
 
 
 
 
Hård dag slutter på podiet.
 
Efter de 3 første heat ved DM 5 i Sæby, er bilen så skadet, efter 4 afkørsler, at vi er ved at opgive af blive klar til semifinalen. Med hjælp fra Søren Rud og resten af teamet lykkes det lige til tiden, og med en 3. plads i semifinalen skal vi endnu en gang starte i bagerste række i finalen. Det lykkes at køre sig op på en ok 4.plads og da det viser sig at vores Svenske "ven" fra tidligere bliver udlukket af finalen er glæden stor i hele teamet. Det var godt at retfærdigheden sejrede til sidst, da det netop var denne køre der havde påkørt os flere gange tidligere på dagen.
 
 
 
 
Victory...!!!!
 
Julle vinder 4 afd. af DM i Super 1600 efter et meget tæt race...!!!!!
 
 
 
 
Klar til DM 4 i Sæby....
 
Taylor er klar og tilmeldt til DM 4 i Sæby som køres den 29/30-7, så må vi håbe at hun er lidt mere artig denne gang....
 
 
 
 
3 afd. af DM blev kørt på Nisseringen, hvor vi blev nr. 2 i semifinalen og var klar fra start plads nr. 4 til finalen.
En voldsom påkørsel i første sving låste højre baghjul og et sammenstød i alternativ sporet satte en stopper for løbet. Vi blev dog stadig 4. bedst scorerne i klassen.
 
2 afd. af DM blev vi ikke klar til, da der kun var 6 dage mellem 1. og 2. afd.
 
1 afd. af DM blev en kort fornøjelse, den nye motor valgte at hoppe en tand i kæden, og derved sætte en stopper for en ellers god start på sæsonen..
 
 
 
 
 
 
Kalender 2023
 
 
 Yokohamamesterskabet Vest